Ærø Flyveklub modtager 3.000 kr. fra Rise Sparekasses gaveuddeling

gaveuddeling Rise Sparekasse 2

På billedet ses fra venstre filialdirektør Ole Jørgensen, kasserer i flyveklubben Henrik Schrøder og formand for modelflyverne Tage Jensen

Gaveuddeling i Rise Sparekasse

Ærø Flyveklubs modelflyve afdeling har onsdag den 22. maj ved Rise Sparekasses årlige gaveuddeling, modtaget 3.000 kr. til indkøb af en multirotor-drone, der skal bruges til at skabe interesse for/undervise kommende unge modelflyve-aspiranter - under gode og trygge forhold.

Anskaffelsen af en multirotor-drone falder godt i tråd med vores ønske om at tiltrække flere unge mennesker til Ærø Modelflyveklub - vi har i lighed med mange andre modelflyveklubber rundt om i landet, store udfordringer hermed.

Ærø Flyveklub takker Rise Sparekasse for den fornemme gave, der skal omsættes til en passende multirotor-drone - som, hvem ved, måske kan skaffe klubben et nyt medlem eller to. Vi gør i hvert fald hvad vi kan.